pudding chia

Czekoladowy pudding z nasionami chia

Nie wiem czy wiecie, że nasiona chia zawierają więcej kwasów omega-3 niż uchodzący za ich skarbnicę hodowlany łosoś atlantycki oraz są bardziej bogate w wapń niż mleko. Pudding jest prosty w przygotowaniu, pyszny jak deser, a do tego zdrowy 🙂  Zapraszamy do spróbowania!!

Składniki na 1 porcję:
1. 4 łyżki nasion chia
2. 1 duża łyżka miodu
3. 2 łyżki kakao
4. 2/3 szklanki mleka

Sposób przygotowania:
1. Do miseczki dodajemy wszystkie składniki
2. Mieszamy dokładnie do uzyskania mniej więcej jednolitej konsystencji- najważniejsze jest, aby kakao było dobrze rozmieszane
3. Odstawiamy nasz pudding do lodówki na 8 godzin, aby nasiona napęczniały. Najlepiej zrobić to na noc, żeby rano mieć pożywne i zdrowe śniadanko 🙂 Smacznego

Koszt wykonania:
10 zł (nasiona Chia są dosyć drogie, ale wystarczy wam ich na co najmniej 10 porcji :))

Kaloryczność i wartości odżywcze:
1 porcja zawiera 301kcal, w tym: 9,9g białka, 11,1 g tłuszczu, 41,7g węglowodanów i 6,3g błonnika.

Czas przygotowania:
5 minut + 8 godzin chłodzenia w lodówce


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.